loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 15 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

لبم خندون اما باز تو قلـبم کـــــــــــــلی غم دارم              درســـــته مــهـــــــــره اما باز بدون مهرتو کم دارم

دلم باز بیقرار امشب چشـــــــو به جاده می دوزه              تا پاییز شد سفر کردی، الان چند سال و هفت روزه

من از مهـــرم تو بی مهری.این روزا هم میـرن آره             اگرکه بشکنه بغضم عـــــــــجــــب بارونـــی میباره

شاید پاییزو رد کردم با این شمعی که می سـوزه              دارم دق میکنم ســـــــخته ، تازه این هفتمین روزه

اگر امشب بیاد بارون تو رو حـــــس میکنم پیشم               دعا کردم بباره چون میخوام امشب بـــــهـاری شم

شاید این حـس پاییزه که من برگــــــامو می ریزم              ولـــی بی تو چقدر سخته عبور از فصل پایـــیـــزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 366
  • بازدید ماه : 759
  • بازدید سال : 2,701
  • بازدید کلی : 9,948
  • کدهای اختصاصی