loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 8 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

تویی تو همه ی داروندارم

تورو این روزا دارم و ندارم

کنارم هستی و اما آرزومی

پی ات میگردم اما پیش رومی

دارم از عشق تو دیوونه میشم 

تو اینجا هستی اما نیستی پیشم

شاید گاهی تو هم مجبور میشی

کنارم هستی اما دور میشی

الان چند روزه خیلی بیقراری

منو دوست داری اما در فراری

نمی بینی منو گرچه همینجام 

تورو میخوام و اینجوری نمیخوام

نه میخوامت نه میخوام بی تو باشم

نه میزاری نه میتونم جدا شم

میخوام با تو باشم اما چه جوری

به من نزدیکی اما خیلی دوری

دیگه تکلیفمو باید بدونم

باید یا باتو یا بی تو بمونم

یکی باید بره یا من یا تو

هنوز سر درگمم تصمیم با تو

تموم میشم ولیکن کم نمیشم

شکسته میشم اما خم نمیشم

یه فکری به حالم کن مهربونم

میخوام با تو ولی تنها بمونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 761
  • بازدید سال : 2,703
  • بازدید کلی : 9,950
  • کدهای اختصاصی