loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 10 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

یه حسی دایما میگه از اول اشتباه کردم

از اینکه عمرمو با تو کنار تو تباه کردم

تموم زندگیم بودی شب وروزم کس و کارم

حالا نیستی و شبهامو کنار گریه بیدارم

بدون هیشکی به غیر تو به قلب من نمیشینه 

دیگه هرگز کسی مارو کنار هم نمیبینه

صدای خنده های ما توی خونه نمیپیچه

خدایا سهم من از اون همه عشقم چرا هیچه

میگفتی بی من ارومی ولی بارو نمیکردم

دیگه از زور دلتنگی پشیمون بر نمیگردم

دیگه از تو توی ذهنم یه بی همتا نمیسازم

واسه برگشتنت دیگه بهت من رو نمیندازم

منو اصلا نمیدید تو روزایی که سر کردم 

همه شبهامو با یادت به عشق تو سحر کردم

که شاید فردایی باشه تو هم هم حس من باشی

بگی عاشق شدی اره دقیقا مثل من باشی

ولی فردا و فرداها گذشت و اتفاقی نه

بگی عاشق شدی یه بار از من سراغی نه

اقلا این دم اخر برای من دعایی کن

خداوندا بیا امشب در حق من خدایی کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 2,588
  • بازدید کلی : 9,835
  • کدهای اختصاصی