loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 13 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

نه باورم نمیشه که ، تو منو از یاد ببری

تولدم شد بی وفا ، از تو نیومد خبری

چشمای من خشک شد به در ، حالا کی بی وفا تره ؟

بال و پرش دادم ولی ، دیگه واسم نمیپره

اینو بدون دستای من گرمی دستاتو میخواد

تورو به عشقمون قسم اون روزا رو یادت بیار

حتی دیگه خدامونم به دادمون نمیرسه

گریه نکن که دستمون به دست هم نمیرسه

تورو خدا بهش بگین صبر منم سر اومده

خدا به من بگو چرا خوشی به من نیومده

بهش بگین سراغشو از کس و ناکس میگیرم

بهش بگین اگه نیاد تو انتظارش میمیرم

آخه چرا نگاه اون چنگی به دل نمیزنه

میگن یکی تو قلبشه جونمو آتیش میزنه

فقط خدا ازت میخوام دست توی دستاش بذارم

جز آرزوی دیدنش هیچ ارزویی ندارم

بازم میگم دوست دارم کاش عشقمون جون بگیره

برگرد بیا به کلبمون تا سر و سامون بگیره

ببخش اگه قسمت نشد توی چشات نگاه کنم

یا سر رو شونت بذارم اسم تورو صدا کنم

تو هم منو بذار برو اما بدون رسمش نبود

جز توآخه کیو دارم دلیل رفتنت چی بود

اون که نخواست پیشم باشی باید خودش صبرم بده

خدا گرفتی عشقمو جواب قلبمو بده

حتی دیگه خدامونم به دادمون نمیرسه

گریه نکن که دستمون به دست هم نمیرسه

تورو خدا بهش بگین صبر منم سر اومده

خدا به من بگو چرا خوشی به من نیومده

بهش بگین سراغشو از کس و ناکس میگیرم

بهش بگین اگه نیاد تو انتظارش میمیرم

آخه چرا نگاه اون چنگی به دل نمیزنه

میگن یکی تو قلبشه جونمو آتیش میزنه

فقط خدا ازت میخوام دست توی دستاش بذارم

جز آرزوی دیدنش هیچ ارزویی ندارم

بازم میگم دوست دارم کاش عشقمون جون بگیره

برگرد بیا به کلبمون تا سر و سامون بگیره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 2,559
  • بازدید کلی : 9,806
  • کدهای اختصاصی