loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 18 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

بهم میگن ساده نباش دوست نداره

 میگن دست تو دست غریبه ها میذاره

بهم میگن که تو منو بازیچه کردی

 میگه یه روز ی میری و بر نمیگردی

نمیدونن عشق منی ، غرورم و نمیشکنی

آسمونم زمین بیاد ، بدون فقط مال منی

بگو تو هم دوسم داری ، بگو تو هم دوسم داری ، مرهم رو زخمام میذاری

نذار از دوریت بمیرم ، نگو که تنهام میذاری

بگو که سردی با همه ، دوسم داری یه عالمه

نذار بگن بازیچتم ، بذار بگن دوسم داری

نه... نه... ، نذار که عشق منو تو ، رنگ جدایی بگیره

نمیذارم یه بی وفا ، عشقم و از من بگیره

بگو که سردی با همه ، دوسم داری یه عالمه

بدون همه هستی و نیستی  و عشقم و به پای تو باختم

روزگار سردم ، رفتی و نیستی و تنهایی با بدی هات ، سوختم و ساختم

حالا فقط یه چیز میخوام از تو ، بذاری دست توی دستام

خاطره هام دربه دری هست و با همین اشک توی این چشمام

بگو که سردی با همه

یادت میاد دم رفتنت، گفتی یه نصیحت میکنم واسه بعدنت

بهتره که دیگه نیای دنبال من ، چون که دیگه مهم نیست برام بودنت

گفتم عشق من...دلت پیش من...بدون دوست دارم و بمون پیش من...

رفتی و منو تنها گذاشتی... من موندم و عکسی که برام گذاشتی...

هر شب نگاه میکنم من به عکس تو... دلم تنگ میشه واسه اون چشمایی که داشتی...

دلم میخواد فقط بودم پیش تو...آخه هر شب میبینم خوابتو...

همه دنیا رو گشتم دنبال مثل تو...منو ببخش که ندونستم قدر تو...

بزار بگم به تو دوستت دارم نرو...نگو برو تو رو نمیخوام دورمو خط بکش

عزیزم...دستمو تنها نزار گلم...بزار که فریاد بزنم میخوام بگم :

دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم

دوست دارم ، دوست دارم

i love you

دوست دارم ، دوست دارم

حرفام تموم شد ، دیگه چیزی ندارم بگم

اگه منو نمیخوای ، باشه از پیشت میرم

اما بدون باز میام ، سراغتو میگیرم

تنهام گذاشتی ، ولی بازم برات میمیرم

کاش بدونی بی کسی ، چی به روزمن آورد

این همه بی مهری هات ، تو رو از یادم نبرد

میرم ولی خوب بدون ، واست تنگ میشه دلم

با چشم گریون میگم ، خدانگهدار گلم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 635
  • بازدید سال : 2,577
  • بازدید کلی : 9,824
  • کدهای اختصاصی