loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 11 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

گفتن لحظه آخر ، واسه من هنوز سواله

دیدن دوباره تو ، فقط تو خواب و خیاله

لحظه های آخر تو ، توی قلب من میمونه

هیچکی مثل تو بلد نیست ، دلم رو بسوزونه

بعد رفتن تو ،روز و شب واسم سیاهه

میدونم بر نمیگردی ، اما باز چشام به راهه

جای پات به روی قلبم ، هنوزم تازگی داره

نه باورم نمیشه میگن ، که منو دوسم نداره

قول میدم ، قول میدم وقتی که نیستی ، عکستو بغل نگیرم

قول میدم روزی هزار بار ، واسه ی اشکات نمیرم

قول میدم وقتی که نیستی ، پای عشقتو نسوزم

قول میدم در انتظارت ، چشمامو به در ندوزم

حالا دیگه گل خشکت ، از تو تنها یادگاره

منتظر به رات میمونم ، تا تو برگردی دوباره

باورم کن ، باورم کن ، که بدون تو میمیرم

بی تو تنهام ، خوب میدونی ،که تو غصه هام اسیرم

به زیر خاکم و هنوز ، نرفتی از خیال من

غصه نخور سیاه نپوش ، گریه نکن برای من

دیگه فقط آرزومه ، بارون بباره رو تنم

دوباره لحظه هام سپرد ، منو به باد رفتنم

بارون میباره و تو رو ، دوباره پیشم می بینم

اشک تو چشام حلقه میشه ، دوباره تنها میشینم

قول بده وقتی تنها میشم ، بازم بیای به کنارم

شبای جمعه که میاد ، بیای سر مزار من

به زیر خاکم و هنوز ،نرفتی از خیال من

غصه نخور سیاه نپوش ، گریه نکن برای من

دیگه فقط آرزومه ، بارون بباره رو تنم

دوباره لحظه هام سپرد ، منو به باد رفتنم

سهم من از تو دوریه ، تو لحظه های بی کسیم

قشنگی قسمت ماست ، که ما به هم نمیرسیم

پاییز غریب و بی رنگ ،اون همه برگ مگه کم بود

گل من رو چرا چیدی ، گل من دنیای من بود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 2,825
  • بازدید کلی : 10,072
  • کدهای اختصاصی