loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 12 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

عزیزم دستات نلرزه تیغ اول و بزن

 واسه ی خیانتا و بی محلی هـای من

تیغ دومو بزن بزار بریزه ابروم

 من خیانت کردم اما تو نیاوردی به روم

سـه و چهار و پنج وشیش تیغارو پشت هم بزن

خب اگه حرصت میگیره هی نگاه نکن به من

تیغ هفتم رو بزن من که هفت خط عالمم

 بزار خونمم بریزه تا بفهمم آدمم

تیغ هشتم رو بزن اره بزن بزار برو

 بزار باورت بشه خیلی دوست دارم تورو

خیلی حرفا توی قلبم مونده که بزار نگم

 معطلش نکن بکش تیغتو روی شاهرگم

تیغ بعدیو نزن دارم میمیرم

 حالا دوست دارم تورو بغل بگیرم

اخرین تیغو بزن گرچه نداره پرتویی

خب بزن اخه امید زنده موندنم تویـی

حالا فهمیدم عزیزم تو هم عاشـق منی

 مطمئن بودم که تو تیغو بهم نمیزنی

تیغو دستت دادم اما عزیزم یادت نره

 دیگه هیچ چیزی تورو از خاطرم نمیبره

دیگه نه گلایه دارم نه واست اشک می ریزم  

من به امید تو زندم خوب خوبم عزیزم

داستان ده تیغو شاهرگ بسته شد ختم کلام

 همه چی ختم به خیر شد اما هیچی والسـلام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 2,543
  • بازدید کلی : 9,790
  • کدهای اختصاصی