loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 17 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

پوستر بسیار زیبا مجید خراطها

من خیلى داغونم گلم ، تو دیگه داغونم نکن
من خیلى از تو بدترم ، تکیه به شونه هام نکن
برو که وقتشه برى ، برو که خیلى دلخورم 
برو برو حتى تو رو دست خدا نمی سپارم
با بى خیالى منو نسوزون 
حالا که می رى نشو پشیمون
مگه نگفتى دوستم ندارى
چرا نمی رى تنهام بذارى

دلم با جمله هات آروم نمی شه 
برو دیگه ، برو واسه همیشه
اگه می گى واست فرقى نداره
چرا چشماى تو بارونى می شه
دلم می خواست بازم طاقت بیارم
بازم هر چى که شد به روت نیارم
ولى حالا که حرف رفتن افتاد 
برو دیگه باهات کارى ندارم
برو که وقتشه برى ، برو که خیلى دلخورم 
برو برو حتى تو رو دست خدا نمی سپارم
با بى خیالى منو نسوزون 
حالا که می رى نشو پشیمون
مگه نگفتى دوستم ندارى
چرا نمی رى تنهام بذارى
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 2,558
  • بازدید کلی : 9,805
  • کدهای اختصاصی