loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 14 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


پوستر به یاد ماندنی از سلطان احساس


تموم خاطراتمون 

اشکاي چشماي منه 

ديگه بايد خواب ببينم 

دستات تو دستاي منه 

اما بدون با عکس تواين روزها رو سر ميکنم 

خيلي بدي کردي به من 

محاله من ولت کنم 

کدوم گلايم رو بگم 

يه عمر از تو دلخورم 

تو فکر هيچ چيز رو نکن من غصه هات رو ميخورم 

بازم خدا دل من رو براي غم نشونه کرد 

تو هم برو مثله همه تنهام بزار و بر نگرد 

اما هنوز من چشم به درم 

نيستي بي تو من در به دردرم 

نيستي ببيني که بي تو تنهام 

کو دسته گرمت تو اوج سرما؟ 

فکر نميکردم روز جدايي 

به ديدن من تنها نيايي 

ساده عشقم رو بهش فروختم 

وقتي ديدمش بد جوري سوختم 

دستات تو دستش نگاه ميکردي 

کاشکي ميرفتي 

حيا نکردي 

خيلي دلم گرفت ازت ديگه سراغم رو نگير 

فقط يه عکس ازت دارم بيا اينم ازم بگير 

يه روز ميفهمي قدرم رو اما نميدوني کجام 

بميرم واسه غربتم محاله اينورا بيام 

يه عمره بغضه تو گلوم 

يه آه سردي تو صدام 

مهمون نوازي اين نبود 

خاک خودم ، دارم ميام 

من که ديگه دارم ميرم 

نگي رفت و حرفي نزد 

خدانگهدارت باشه 

گرچه دلم رنجيد ازت 

يادت بياد حرفاي من 

غمهاي تو 

اشکاي من رو 

آخه برات من چي کار نکردم 

زجرم ميدادي دعات ميکردم 

چه شبها من غصه هات رو خورده 

تو تب ميکردي برات ميمردم 

يادت بياد من هموني هستم 

که شب ها تا صبح بيدار ميشستم 

دستات تو دستش نگاه ميکردي 

کاشکي ميرفتي 

حيا نکردي 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 2,591
  • بازدید کلی : 9,838
  • کدهای اختصاصی