loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 27 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


پوستر زیبا از مجید خراطها

اون طور منو نگاه نکن 

دست توي دست من نذار 

برو يه وقت مريض ميشي 

بغضت رو هي نگه ندار 

فدات بشم فدات بشم فدات بشم بذار برو 

محاله باورش که من ديگه نمي بينم تو رو 

صدات مي لرزه عشق من 

اسمم رو هي صدا نکن 

طناب و دور گردنم 

بنداز ديگه نگام نکن 

مجید خراطها 

بميرم واسه بغض تو 

فکر منو نکن برو 

دل و اسير من نکن 

اگه دوستم داري برو 

تو رو خدا گريه نکن 

تصميم آخرو بگير 

چهارپايه رو بکش برو 

چهارپايه دستاشو بگير 

با دست عاشقت بذار 

طناب و دور گردنم 

مي خوام فقط ادا کنم 

حقي که مونده گردنم 

حقي که مونده گردنم 

من بشکنم برنجم 

فداي تار موهات 

مهم تويي نرنجي 

برس به آرزوهات 

مواظب خودت باش 

با قلب من چه کردي 

دلواپسم نباشم 

به اشک کي بخندي 

بمیرم واسه بغض تو 

فکر منو نکن برو 

اگر سراغمو گرفت 

بگين نشونه اي نذاشت 

بگين از اينجا رفته و 

چاره ي ديگه اي نداشت 

اگر سراغمو گرفت 

اين نامه رو بهش بدين 

بگين که جا گذاشته بود 

پرسيد کجا هيچي نگين 

اگه بازم پرسيد ازم 

اگه نکرد اشکاشو پاک 

چاره اي نيست بهش بگين 

فلاني رفته زير خاک 

من بشکنم برنجم 

فداي تار موهات 

مهم تويي نرنجي 

برس به آرزوهات 

مواظب خودت باش 

با قلب من چه کردي 

دلواپسم نباشم 

به اشک کي بخندي 

اگر سراغمو گرفت 

بگين نشونه اي نذاشت 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 2,647
  • بازدید کلی : 9,894
  • کدهای اختصاصی