loading...
〞【♥وبـــلاگـــ عـــاشـــقـــانـــه♥】〝
☀ sara nikoseresht ☀ بازدید : 14 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

پوستر مجید خراطها


خدا نشونه شو از کي بگيرم 

دارم دق مي کنم بذار بميرم 

آخه هنوز دلش از جنس سنگه 

هنوز دلم واسه دلتنگي تنگه 

چطور دلش اومد از پا بيافتم 

بهش نازک تر از گل هم نگفتم 

باور ندارم منو تنها ميذاره 

دلم واسه ش يه ذره شد اما ديگه نيس 

لعنت به تو اي دست سرد روزگار 

حالا فقط من موندم و اين چشاي خيس 

هر چي به من بگي واست همون ميشم 

فقط يه بار ديگه بيا دستمو بگير 

اي دل صبور و بي کس من 

اون نمياد ديگه پيشت بهونه نگير 

حالا من موندم و همين دو تا چش گريون 

موندم توي اين کوچه ها آس و پاس و حيرون 

حالا من موندم تو و شب بي ستاره 

منم تو و خاطره ها عشقمون مي باره 

خدا ازت مي خوام يادش نيافتم 

چه حرفايي که از عشقم شنفتم 

خدا اگه نمي شنوه صدامو 

بهش بگو دليل گريه هامو 

اوني که گفته بود عاشق ترينه 

حتي خيانتش به دل مي شينه 

باور ندارم منو تنها ميذاره 

دلم واسه ش يه ذره شد اما ديگه نيس 

لعنت به تو اي دست سرد روزگار 

حالا فقط من موندم و اين چشاي خيس 

هر چي به من بگي واست همون ميشم 

فقط يه بار ديگه بيا دستمو بگير 

اي دل صبور و بي کس من 

اون نمياد ديگه پيشت بهونه نگير 

حالا من موندم و همين دو تا چش گريون 

موندم توي اين کوچه ها آس و پاس و حيرون 

حالا من موندم تو و شب بي ستاره 

منم تو و خاطره ها عشقمون مي باره 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بــه وبلاگــــ عـاشـقـــ♥ــانــه ی من خـــوش اومدین...دلتنگیامون دوست داشتنـــی ترین لحــظه هامونه و تنهـــاییامــون با ارزش تــرین چیز تــوی دنیــاس.امیـــدوارم از وب مــن خـــوشتــون بیاد...راستــی نظر هم یادتون نره .... باتشکر،【مدیر وبلاگ حــس خــاص: ســارا】
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرشما درمورد وبلاگ عاشقانه ی حــس خـــاص کدام گزینه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 2,650
  • بازدید کلی : 9,897
  • کدهای اختصاصی